Deep….do hlubin (a bažin) anglické kultury 1, aneb pingl vypravuje

August 13, 2010

Jak se již asi pozorný čtenář domákl, jsem v Anglii…teda, ne zrovna teď, ale posledních dejmetomu dva a půl roku jsem byla.

No a při studiu jsem pocítila nutkavou (finanční) potřebu si vydělávat. Ne že bych měla ráda mamon, ale ty blejskavé věci,co se za něj dají koupit jo 🙂 a navíc něco jíst musim.

Takže jsem vehementně hledala job. A zatímco jsem na začátku školního roku 2008 pohrdla prácí na baru s tím, že bych jim tam stejně nerozuměla (překlad chci něco lépe placeného), po finanční krizi jsem nakonec místo v local pub celkem jásala.

Získala jsem ho díky urputnému mrkání všemi svými řasami na pana šéfa a ubezpečením, že jsem děsně zkušená barmanka (což byla skoro pravda, v hospodě jsem dělala v 18 (to přece nini tak dávno :)), pak v kavárničce,…ehm… měsíc a mojí největší zálibou tam bylo dělat zmrzlinové poháry)

Inu, místo jsem dostala.

Má první směna byl křest ohněm – a to doslova.

Tedy vlastně on ten první ohnňokřest proběhl už při přijímcím pohovoru. Jak jsem stála na baru a čekala na pana šéfa, hlavního manažera, tak se tam jeden z místních (jak jsem později zjistila štamgastů) zřítil k zemi. Jako poleno. Prostě stál na baru, položil sklenku a seklo to s nim. Na zem. Před moje nohy. No super, ty vole.(teda pardon, ale fakt).

Kupodivu jsem ani moc nepanikařila a jala se milého muže oživovat. Teda na dýchání z úst do úst nedošlo, to by fakt byl moc hegeš, tak jsem se ho alespoň snažila položit do stabilizované polohy. (chvíli jsem se snažila přesvědčit ostatní, aby  mi pomohli, ale moje anglická slovní zásoba slovo stabilizovaná poloha neobsahuje, navíc mi asi koukali kalhotky z pod sukně, jak jsem se ohýbala a to se těm ožralům zdálo zajímavější než právě omdlelý kamarád)

Tak jsem ho tam vší silou dovalila (do tý polohy stabilizovaný), zjistila, že si rozsekl hlavu a počural se.

Ještě než stačil barman zavolat rychlou, milý pán se probral, nedal se zadržet, postavil se, naklopil do sebe zbytek piva a odešel (s tou rozseklou hlavou a mokrym flekem na kalhotách)

Asi to mělo být varování,

Práci jsem dostala, a milého pána jsem asi ještě další tři měsíce pravidelně obsluhovala, než mu byl vstup do hospody zakázán – on totiž páchl tak, že nám odpuzoval všechny zákazniky.(protože takhle padal často, a vždycky si u toho stříkl do kalhot, ty si ale neměnil)

Kapitola druhá – kiss – me baby

No to je vlastně docela krátká story. Klasická směna, sobota. Noc. Tlusté polonahé angličanky se natřásají v rytmu diska, kolem nich krouží chavs, což jsou nakrátko ostřihaní muži-potetované ruce-obnažené bezzubé dásně, protože zubař je moc drahý…jo to jsem asi ještě nezmínila, že klientela baru kde jsem dělala byla místní dělnická třída, ale to se asi bystrý čtenář už dovtípil.

A jak byl ten děsněj kravál, tak jsme se vždycky museli naklonit přes bar a zákazník nám do ucha zařval co chce a my jsme mu naoplátku do jeho ucha zsařvali, kolik za to chceme peněz.

Tak jsem se naklonila přes bar. Ale k mému překvapení se špitání do ouška nekonalo. Milý zákazník…jo už jsem vám řekla, že 80% klientely byli starý svobodný špinávý opilý muži?…mě přitáhl a začal líbat. blééééééééééééé

Leave a Reply

