Deep….do hlubin (a bažin) anglické kultury 2, aneb pingl vypravuje

August 13, 2010

…pokračování o mé práci v anglickém baru

Kapitola třetí – prázdnou sklenici nebrat

Ačkoliv jsem na baru normálně pracovala, jednou jsem měla při velké studentské akci tu výsadu, že jsem byla na place a sbírala jsem prázdné sklenice. Studentské akce se vyznačovaly havně tím, že tam bylo úplně narváno a díky docela ok cenám děsně ožralo. Ale taky tam byli kamarádi, takže ten, kdo sbíral sklo se mohl docela dobře ulejvat a kecat s kámošema.

Mým úkolem tedy bylo sbírat prázdné sklenice, neb evidentně anglickým koloritem je ty nesebrané po sobě házet, nebo na zem svalovat a následně rozdupávat. Eventuelně krást, to mají s námi společné.

Tak jsem sbírala ty sklenice a slečně u stolu si ji vzala zpátky jako že ne, že jí děsně chce…chvíli jsem se pokoušela slečnu přesvědčit, že je přece prázdná, ale když jinak nedala, tak jsem jí sklenici nechala…jen jsem tu půllitrovku postavila zpět na stůl…no …ta slečna ji zase naplnila.

Kapitola čtvrtá – číst pokud je vám 18 a víc

Asi jsem se ještě nezmínila o bouncrech. To jsou děsně velký chlapíci (tuk či svaly, to je fuk, hlavní je objem) jejichž hlavním úkolem je tam (na místě výkonu práce) stát a působit strašně drsně. Pokud se náhodou semele rvačka, tak fungujou jako vyhazovači – tedz pokud si jí všimnou. Jeden z našich bouncerů si mě oblíbil a neustále se mě “vtipně” ptal, kdy se vezmeme, kde si to rozdáme a podobně. Musím podotknout, že se moje slovní zásoba díky němu značně rozšířila.

Jeho mámení (50 let, 150 kilo, zrzavej) jsem statečně odolávala a to i přes to, že mi objasnil, že když si ho vezmu získám tím pas (passport) no jasně tyvole, po tom prahnu celej život.

Ale můj romeo se nevzdával. Jednou po směně (takže ve 3 v noci, po jednom panáku na který jsme měli zdarma nárok) si mě zavolal a že mi musí něco na mobilu ukázat. Tak já, duše naivní, dítko neposkvrněné jsem si tam běžela podívat, ani nevim proč jsem si myslela že mic chce ukázat svého pejska na fotce. No…na fotce byl jeho penis s podivným piercingem, který vypadal jakoby měl do toho péra zaraženou minci!!! (už jsem říkala, že to byl zrzek….)

Leave a Reply

