krátce o očkování…aneb no a jsem bebíčko :)

January 14, 2011

Přípravy na výpravu do Afrie vrcholí….počet očkování, která mám ještě absolvovat se zmenšuje. – hurá. Neb takhle nějak to totiž vypadá:

Paní doktorka: “takže po téhle vakcíně vám může být trochu nevolno, točit se hlava. Může se objevit i zvýšená teplota a slabost.”

V tu chvíli mě polil pot, zatočila hlava, málem jsem se pozvracela a omdlela.

Paní doktorka: “Tak teď vám dám tu injekci!”

Ať žije autosugesce :))

P.S. po očkování cholerou se prý může dostavit menší průjem. No potěš!

2 Responses to “krátce o očkování…aneb no a jsem bebíčko :)”


  1. Thankfully some bloggers can still write. Thank you for this blog post


Leave a Reply

