suknicky

March 28, 2011

Moje mile holky, slecny, damy, pani

mam pro Vas takovou malou nabidku.

Potom, co jsem videla, v jakych podminkach ziji postizeni lidi nedalo mi to  premyslela jsem, jak jim pomoci (krome toho projektu, na kterem pracujeme).

(REportaz, o tom, jak ziji poslu priste, ale v podstate naprosto na okraji spolecnosti, stale jeste se pouziva oznaceni KRYPL!! a naprosta vtsina z nich konci jako zebraci na ulicich.)

Nechci lidem davat penize, to k nicemu nevede a naopak, jak jsemse na vlastni oci presvedcila vede k naproste zavislosti na cizi pomoci a to teda rozhodne neni neco, ceho chci dosahnout.

Ale, polibila me muza:)

Lide, kteri ochrnuli po prodelani obrny vetsinou nemohou chodit, ale jejich ruce funguji. A vetsin z nich jsou velmi sikovni remeslnici, jenomze si jejich praci nikdo nekupuje. Oni sami nemaji znalosti a zkusenosti na to, aby sve vyrobky prodavali, pripadne si delali reklamu.N avic, kvuli statusu  ktery ve spolecnosti maji si od nich lide nechteji zbozi kupovat. a to presto ze se jedna o kvalitni praci). Vysledkem cehoz nemaji ani penize na to, aby si koupili material a provozovali remeslo. Takze opet vetsinou konci na ulici a zebraji.

Takze jsem na trhu koupila latku (moc peknou, blyskavou:)) a nechala si usit suknicku zapadniho strihu. Za praci jsem jim zaplatila a sirila reklamu dal. Od te doby jsme sili dalsi 4 sukne.

Sarka, vzor: modra_fialova_stribrna

Pokud i vy chcete prispet, tim, ze date praci, vyberte si latku z nasledujicich vzoru.

Potom mi prosim napiste mail, ja vam poslu cislo uctu, na ktery mi poslat penize, pripdne se domluvime ze mi zaplatite az sukni predm v Cechach. Ja za ne potom koupim latku a zaplatim praci. Pokud chcete prispet vice, napiste mi to. Penize potom pujdou, podle toho co si vyberete

1. prmimo komunite, kde zkousim zavest setreni na novy sici stroj

2. primo svadlenkam

3. DST, charite, pro kterou prqacuji a ktera zajistuje vzdelavani postizenych lidi. Formou stipendii ziskavaji IT vzdelani.

Sarka, vzor_zlata

O sukni:

kolova zavinovaci sukne, bez kapes. Zakladni velikost je na me,

pokud chcete kratsi ci delsi, prosim napiste mi to.

K sukni davam i celenku stejne barvy.

CENA JEDNE SUKNE JE: 150 Kc.

Z toho zaplatim latku a praci svadleny. V cene neni zahrnut: muj cas (celou dobu u svadleny sedim, jdu na trh kde latku koupim a donesu ji ke svadlene) ani doprava ci dalsi naklady.

Sukni vam predam az budu v cechach, coz bude v pulce dubna.

Priste poslu fotku jak to v domove vypada, takze budete vedet, odkud vase suknicka pochazi.

vzor: fialova_modra, na latce je stribrny potick (male carky)

vzor: fialova_oranzova zlaty potisk

vzor:hneda_zluta_modra, bez lesku

vzor: hneda_zelena bez lesku

vzor: hnede_kolo

(vzor hnědé kolo v tuto chvíli není k dispozici )

 

vzor: modra_oranzova

vzor: modra_ptaci

4 Responses to “suknicky”

  1. sarka Says:

    jsou k dispozici i dalsi barvy,
    other colours available, photos coming soon 🙂

  2. jitka fišerová Says:

    Ahoj Šárko, to je bezva co děláš!! Jestli to ještě jde, taky bych si objednala 🙂 Líbí se mi ten první vzor fial/modra/stříbrná (ale pokud jsou ještě jiný vzory na výběr a máš čas mi je poslat, ráda se mrknu) a chtěla bych takovou dýlku, jako máš ty – pod kolena, ale měřim 162, tak pokud jseš vyšší, zkus to nějak odhadnout 🙂
    To je fakt bomba, takovejhle přímej fair trade, snad to půjde rozjet co nejvíc!! Dej mi prosim vědět do konce týdne, jestli to je vše OK, taky jak s placenim, pak už moc nebudu na netu. Zdavim tě z NZ!!
    cus kus fish
    Jitka fišerová 🙂

  3. Saska Says:

    Ahoj Sarko. Múza Te liba opravdu krasne. Páči sa mi Tvoj nápad, ako pomôcť miestnym ľuďom, milujem látky, sukmickami som nadšená. Určite si dám môjmu krajcirovi v Sierra Leone ušiť suknicku, červeno zlatú a tesim sa na ďalšie vzory látok. Preposlem kamaratkam Saška.
    alex.lacinova@seznam.cz


Leave a Reply

