Romantický vztah v Africe :))

December 23, 2011

Jeden den nastal šílenej slejvák. A tak jsem si pomyslela, jak to bude strašně romantický se v tom africkým dešti vysprchovat, jako v těch filmech. Ale místo vlhké krásky a pomalé hudby v pozadí se konala spíše varianta a lá zmoklá slepice, pocákaná od bláta za ušima, která navíc dostala smyk na mokrých dlaždičkách. A to mě inspirovalo k tomu, že vlastně většina našich denních situací je vlastně strašně komická až bizarní. Tak jsem se vám je, milí čtenáři, rozhodla zprostředkovat. – nase rozhovory

Takové běžné starosti:

„Musíme si vyhlídnout vhodnou chvíli, kdy Absovi oznámit, že jsme mu odřeli auto. „

„Hm a řekneme mu to předtím, a nebo potom, co oznámíme, že jsme ztratili klíč od toho druhýho?“

……………………………………………………………………………………………………

„Nechci ti do toho moc kecat, ale neměl by sis už ostřihat nehty na palci u nohy?“

„No já jsem si už nehty na nohou stříhal, jenže pak jsem si řekl, že s palcema u nohy je moc práce, tak jsem se na to vyprdl.“

A důkaz lásky? „ale teda jestli ti to moc vadí, tak já si je zítra ostřiham“

……………………………………………………………………………………………………

Někdo klepal na dveře a sháněl tě.“

„kdo to byl?“

„nevim“

„jak vypadal?“

„takovej černoch s velkou pusou to byl“

 

Na nákupech

Pani, tady po tom ananasu lezou mravenci. Já bysem chtěla nějakej bez nich.

No mravenci, oni mají rádi tu sladkou šťávu, hi hi .

A šup, už jsem měla ananas v tašce. Ten samej.

……………………………………………………………………………………………………

„Kolik za ten kokos? 5 tisíc. Aha a když si koupim dva, nedostanu slevu?“

„Ano“

„Díky moc, kolik je to za ty dva?„

„Deset tisíc.“

 

Situace na pláži:

Sedíme s Philem a povídáme si. Přišel týpek s pár malýma pytlíkama plnýma šedivého prášku, evidentně na prodej.

“Medicínku?” Zeptal se.

“Nene to je dobrý, díky”

“Ale to je výborná medicína, podpoří mužskou sílu, to potom slečna aaaaaaaaaaaaaaaaach!”

 

Leave a Reply

