Můj krejčí je ze Sierry Leone…a ten Váš?

January 10, 2012

Můj krejčí je ze Sierry Leone…a ten Váš?

Po tom, co jsem viděla, v jak hrozných podmínkách handicapovaní lidé v Sierra Leone žijí dostala jsem nápad. Je tu plno šikovných krejčí, jenomže nemají žádné zákazníky: tak jim je seženu! Dám jim tak práci, peníze, ale hlavně motivaci a sebedůvěru: má cenu se snažit a ne žebrat na ulici!

Nabízíme: Zavinovací sukničku po kolena, střih do A, dámskou kabelku přes rameno, pánské kraťasy a nově i prostírání na stůl. Všechno jsou evropské střihy, ale tradiční Africká látka! A ještě něco: super ceny!

já v sukni

Zaujala Vás nabídka? Díky moc!

Prosím podívejte se na sarkapechova1.wordpress.com, odkaz sukničky. Tady se dozvíte se víc o tom, jak celý nápad vznikl si vyberete látku a. Já potom látku na trhu koupím, krejčí ušijou a v březnu, kdy se vracím zpět do Čech Vám výrobek doručím. Případně mě prosím kontaktujte na: sarka.pechova@seznam.cz

Momoh, house of Jesus

3 Responses to “Můj krejčí je ze Sierry Leone…a ten Váš?”


  1. bohuzel latka co je na fotce v tuto chvili neni na trhu k dostani


Leave a Reply

