i want to take photo…..

July 3, 2013

ČESKY / CZECHA novinářská tour de Rwanda pokračuje. Už tady o nás všichni ví, úředníci s ikupodivu rychle telefonujou…no a navíc jsem dostala akreditaci, tak já s ní snad budu spát, nechci se vytahovat, ale teda jsem docela pyšná 🙂

Dneska jsme vyrazili dojedné z nejlepších místních základních škol.

Suchá tráva na dvorku a spusta kulatých hnědých hlaviček, modrých sukní a zaprášených bílých košil. Sice byla zrovna nejteplejší část dne, dětem to ale nezabránilo v tom, aby vesele lítaly po dvorku…teda dokud se neukázala skupinka whitemanů. To se všichni trpaslíci seběhli a že se musí foti a sahat na nás…a největší sranda byla, když jsem si sedla na bobek(prosím vás, ačkoliv jsem podobnýma akcema proslulá, tak tentokrát ne doslova:)) a černoušci mě začali strašně hladit po vlasech (naštěstí, naštěstí!! dneska chvilku tekla teplá voda, tak jsem si je stihla umýt, takže si pak hned nemuseli chudáci desinfikovat ruce :)) …bylo by to docela roztomilý, kdyby jich teda nebylo na to hlazení asi tak dvacet….
dite_skola_streda

2 Responses to “i want to take photo…..”


  1. Wow, Sarka. that’s again another cup of tea than Rokycany! Wishing you a great and inspiring journey!
    Beatrijs, La Boema Radnice


Leave a Reply

