Prekérka

October 4, 2016

Z Deníčku:

Doktor v Austrálii je :

1. DRAHEJ, takže i když vás bolí v krku jak čert, tak to čajíčkujete, medíčkujete a fishermanujete, protože přeci nebudu vyhazovat 80 dolarů, aby se mi nějakej pán podíval do krku a řekl, že jsem nemocná. To vim i bez něj.
(o tom, jak jsem sexy mladému doktorovi ohnehdá vyjevovala, že mám zánět močáku a on zkoumal, jakým směrem se na záchodě utíram a jestli po sexu čůrám radši ani nemluvit. Červenám se ještě teď, haha)

Marod v austrálii

Marod v austrálii

2. DALEKO. Takže když se rozhodnete, přestat bejt teta spořivá a že dejme tomu těch 80 babek holt do sebe i tentokrát vrazit, představa, že se budete drkotat busem či pěšky je neúnosná a radši teda trpíte v posteli. Taxik je taky drahej a ještě bydlíme navíc v jednosměrce, takže by se musel otočit, no a tak já to ještě přeci jen zkusim s tím zázvorem a bylinkama.

3. ZAVŘENEJ. Když už se vám teda v tom krku objeví i býlí tečky a to vygooglujete jako angínu, a je vám ouvej, tak se teda rozhodnete tam jít. Ale oops, zrovna je státní svátek, marodi si laskavě posečkají do zítřka.

4. POVINNEJ, když pracujete u trpaslíků. Takže když už jste teda milostivě přežili ten den volna a nevypustili duši a už to vypadá docela dobře, napíše šéfová, že potřebuje certifikát od doktora.

5. No a když se tam teda dopahňáte, vysedíte frontu, a vymáznete ty nekřesťanský peníze, poví vám, že se teda lepšíte a že se máte léčit jako doposud (uaaa rada nad zlato!). Tak si necháte napsat neschopenku jen na další den a ne na týdne, jak by klidně napsal (protože to musíte nějak zaplatit, že jo), napíšete to do práce a dozvíte se, že pokud nebudete umírat, je potřeba i ten den přijít, neb za vás není náhrada.

To není na čajíček, to je na něco silnějšího!

Pé es: Tenhle článek volně navazuje na můj starší blog, http://zaba.blogger.cz, kde jsem se s ámi dělila o zážitky ze žiota v Anglii.

pé pé es: Čistě můj osobní názor, a skutečnost založená na tom, že mám trochu dementní pojištění.

Leave a Reply

